“Mədəniyyətdə Marketinq” layihəsi başa çatdı

“Mədəniyyətdə Marketinq”  layihəsi başa çatdı
11 iyun 2024
# 15:00

Mədəniyyət Nazirliyinin dəstəyi və Qlobal Sahibkarlıq Şəbəkəsi Azərbaycan İctimai Birliyinin (GEN Azerbaijan) təşkilatçılığı ilə Bakıda “Mədəniyyətdə Marketinq” adlı layihə yekunlaşıb.

Kulis.az xəbər verir ki, təlimlərdə dövlət və özəl mədəniyyət müəssisələrində çalışan, yaradıcı sənayelər sahəsində sahibkarlıq fəaliyyəti olan 30 mütəxəssis və sahə üzrə təhsil alan bakalavr və magistr tələbələri iştirak edib.

Layihə çərçivəsində peşəkar təlimçilər tərəfindən mədəniyyət marketinqi, brendin formalaşdırılması, məhsul menecmenti, sosial media marketinqi, sənət və strategiya, süni zəka alətləri, xalçaçılıqda biznes və digər mövzular üzrə ümumilikdə on təlim keçirilib. Qonaqlar mədəniyyət sektorunda marketinq strategiyalarının necə tətbiq olunacağını öyrənərək öz peşəkar bacarıqlarını inkişaf etdirmək imkanı əldə ediblər.

Təlimlərdən sonra, iştirakçılar qruplara bölünərək seçilmiş altı mədəniyyət müəssisəsi üçün marketinq planları hazırlayıb və həmin planların təqdimatını reallaşdırıb.

Sonda iştirakçılar sertifikata layiq görülüb.

# 997 dəfə oxunub

Oxşar xəbərlər

Qədim gil tabletlər İraqa qaytarıldı

Qədim gil tabletlər İraqa qaytarıldı

18:20 30 iyun 2025
Sezen Aksu Süni İntellektlə  klip çəkdirdi

Sezen Aksu Süni İntellektlə klip çəkdirdi

18:00 30 iyun 2025
Elariz Məmmədoğlunun qızı  həyat yoldaşının məhkəməsində ifadə verdi

Elariz Məmmədoğlunun qızı həyat yoldaşının məhkəməsində ifadə verdi

16:15 30 iyun 2025
“Aktyorluğu öyrən”  layihəsi çərçivəsində diplom tamaşalarının nümayişi baş tutdu

“Aktyorluğu öyrən” layihəsi çərçivəsində diplom tamaşalarının nümayişi baş tutdu

16:10 30 iyun 2025
“Sürətli və qəzəbli”nin yeni filmi çəkiləcək

“Sürətli və qəzəbli”nin yeni filmi çəkiləcək

16:05 30 iyun 2025
Onları bir-bir sorğu-sual etmək lazımdır! - Kömək istəyən Cümşüdün ölümünün günahı kimdədir?

Onları bir-bir sorğu-sual etmək lazımdır! - Kömək istəyən Cümşüdün ölümünün günahı kimdədir?

15:13 30 iyun 2025
#
#
# # #